dijous, 6 de març del 2008

Secció dels Naufragis


Hola! avui estrenaré una nova secció simbòlica... i dic simbòlica a causa de la meva poca constància...

*entenent "secció" com algo que s'escriu en un dia marcat de la setmana (en el cas dels blocs).
Pos això, que avui estrenaré una secció que tornarà a apareixer quan em vingue de gust.

En la secció escriuré algun trocet del Naufraguito... el Naufraguito és un fancine que coneixo de fa bastant de temps i és l'únic supervivent de l'època en que em facinaven els fancines (ostres, mai havia analitzat la relació o no relació d'aquestes dos paraules)... ... així que aquí va:


"La dolencia del alma puede afectar a todo el cuerpo
....................

Consejos prácticos:

* No use medias o calcetines demasiado apretados. Pueden agravar sus crisis existenciales.

* No use medias demasiado cortas. Pueden provocarle catarros anímicos.

* No use medias de colorines. Le impediran centrarse en cuestiones de más interés.

* No use medias de lana. La sudoración provocará un enfrentamiento dialéctico con sus allegados.

* ¡No use medias!"

.......

El Naufraguito. Nº 56 "He perdido mi alma"

6 comentaris:

litos ha dit...

Buah, m'ha encantat el tall d'audio del teu perfil. Boníssim.

Striper ha dit...

calcetines demasiado apretados. Pueden agravar sus crisis existenciales. Collonut acabo de trobar la causa dels meus agobis.

Srta "Y" ha dit...

sret litoschka m'alegro de que t'hagi encantat! és un regal que em van fer... l'autor és m.n.h.o.

sret striper si és que al fons tot té un remei pràctic!

sret anònim no se si ho llegirà... li regalo un vídeo per a desconectar uns minuts... http://es.youtube.com/watch?v=uJfBtuXAXH4&feature=related

vafalungo ha dit...

Oh, aquests consells pràctics són genials! com no m'havia adonat fins ara d'on venien els meus encostipats anímics?

Anònim ha dit...

http://www.vimeo.com/757188

Srta "Y" ha dit...

sret vafalungo si és que tot és més fàcil del que pareix!

sret anònim no m'esperava un video de Rajoy... se m'ha reigirat la panxa... jeje!