dissabte, 15 de desembre del 2007

Belio: MAD

Bones notícies a La Caseta Verda de Steve i Srta "Y"!... Al meu amic i actual company de pis li han publicat una obra gràfica a la coneguda revista Belio (revista d'art experimental i diseny). Aquesta revista és trimensual i cada edició va d'una temàtica concreta, aquest cop el tema és al voltant de la locura. De les dos obres que va enviar, en van seleccionar una.


Aquesta és la seleccionada:



(La trobareu a la pàgina 072 amb el fondo canviat)


Aquesta és la que no van seleccionar però a Steve li agrada més que l'anterior:




S'accepten opinions que transmetré a Steve via senyals de fum!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Dons FELICITATS Steve¡¡¡

Suposo que sabeu que la comunitat de Madrid els va denega la ajuda que tenian per organitza gratuitament lo DeciBelio Festival.

Una vegada els vaig envia un mail per que reconsideraran el lloc del Festival y portarlo a BCN... consideran les bones ventas que tenen aqui... ...en van contesta "NO" educadament...

Lo que ens perderem en el futur inmediat >
http://es.youtube.com/watch?v=8GqLdjFRpiU
http://es.youtube.com/watch?v=tsjetI5OK0g

Sort que aqui tenim a Autopsy Protocol... qui ha conseguit porta desde Belgica lo > Breakcore gives me Good...

http://www.myspace.com/dayofthedroids

Striper ha dit...

Realment no se com comentarla pero en tot cas em quedo amb la primera.

vafalungo ha dit...

Benvolguda senyoreta, feliciti al seu company Steve. Vostè viu en una Caseta Verda?
De les imatges, m'agrada més la primera, però si el tema és la locura, la segona encaixa millor. Crec jo, que no en tinc ni idea, però posats a opinar...

Srta "Y" ha dit...

A mi la primera també m'agrada molt tot i que la segona es veu molt currada... tot i que jo tampoc n'entenc...

sret vafalungo, no visc en una casa verda però molaria...