dissabte, 3 de maig del 2008

"Xapusses" dels marcianitus...

He tornat a sofrir una abducció alienigena una mica "xapussera"...
La cosa està en que si m'abdueixen mentre jugo a la petanca, mentre saludo al veí del 3er 2ona, mentre llegeixo el capítol 2 del camasutra o mentre em tallo la ungla del dit petit del peu, llavors es produeixen certes interferències mentals.
Pero resulta que ahir estava jugant a la petanca, se'm va passar pel cap tallar-me la ungla del dit petit (ja que estava adquirint unes proporcions no saludables per als meus mitjons) ... en aquell moment va passar el senyor Rodolfo Castor (veí del 3er 2ona) , com és de costum ens vam saludar i mentre estàvem comentant les notables evolucions del seu bonsai... sense saber com, em vaig trobar tallant la ungla del peu del senyor Rodolfo mentre convencia als meus companys de petanca (companys d'una certa edat) en comprar-se un bonsai per tal d'evolucionar sexualment.
Després va haver-hi com un reverse temporal seguit d'una mínima alteració dels fets i no recordo ben be lo que va passar... només em queda una lleugera visió de veurem a mi mateixa amb el senyor Rodolfo al mig del sorral (a on juguem a petanca) fent una classe magistral de postures sexuals practicables per gent de la tercera edat.

Estic preocupada... aquest matí he vist al meu estimat veí passejant el seu bonsai amb un cotxet de bebè...

Així que des d'aquí vull llançar un missatge als senyors/es alienigenes que tenen el costum d'anar abduint-me de tan en quan:

"Estimats abductors, feu el favor de perfeccionar les abduccions! ja que, una ja té poca vida social i poca base econòmica com per anar fent classes magistrals d'aquest tipus i pa colmo gratis!"

12 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

del que sigui jo també en vull

APV ha dit...

Avui he mirat cap al carrer i he vist una colla de nens xinesos amb turban al cap passejant galls-dindi i cantant cançons de la Paulina Rubio, si això és el resultat del caos provocat per una abducció feta per marcianets sense experiència (amb la "L" a l'OVNI, suposo) prefereixo no recordar què estava fent abans.

(per si de cas)

Srta "Y" ha dit...

sret Jordi, li recomano jugar unes partidetes a la petanca i a veure que passa...

sret amanyaga, és molt possible que es tracti d'un altre cas d'abducció "L"; he estat investigant i crec que han escollit Catalunya per fer les pràctiques abduccionals!

proudemax ha dit...

Ostres! Què diver!

Justament dimecres passat vaig veure un curtmetratge que anava d'abduccions! Els marcians apareixien quan es tocaven les freqüències més altes amb el Theremine, un instrument que podeu buscar al google.

Sèrie B total.

Al Sr. Amanyaga-tòtils li agradaria segur, em conec massa bé els seus (dis)gustos.

Vagi en compte doncs, Srta. "Y" amb els abductors novells.

(que no puc parar de pensar en els músculs, abductors...)

Uri ha dit...

E":;:;LLO?
€€€€
4$$$‚´≠““÷÷¬∞¢¢
#@|]}{~π~§§ ¶ ß√√ƒ

&/(€æœå∫ƒ™¶™ß§§µ ß√©∑Ω∫ƒ™
√ß µ„……––~§¶™ƒƒ∑Ω≤≤

Quedes avisada.... gualtrapilla terrícola

APV ha dit...

Srta Proudemax, acaba de demostrar tenir un bon coneixement dels meus (dis)gustos. Adoro el Theremine des del dia que el vaig descobrir. Per mi és impossible pensar en un OVNI i no pensar en aquest instrument.

http://es.youtube.com/watch?v=P6lQJt3rOXQ

proudemax ha dit...

De fet, ja poden veure el curt del que els parlava al meu blog.

Martians go home!

Srta "Y" ha dit...

srta proudemax el Theremine es l'intrument per exelencia dels nostres ocupes marsianus...

sret uri publicar aqui la seva llista de la compra no em representa una amenaça greu... pero si mes no em fa sospitar...

sret amanyaga no serà vosté un d'ells?... estic observant una sobreconeixença del tema.... mmmm.... no se no se...

srta proude vaig a vore en que em sorpren aquest cop!

APV ha dit...

Srta "Y", porto anys invertint tots els meus estalvis en el maquillatge que m'ajuda a camuflar el to verdós de la meva pell i en el rímmel fúcsia que li dona una tonalitat tan suggerent a la meva mirada.

Això sí, jo ja no porto la "L", tot i que no vaig aprovar la pràctica d'OVNI fins a la cinquena (es veu que si no poses la cinquena en els viatges interestelars es considera falta greu).

vafalungo ha dit...

AL meu diccionari enciclopèdic ho deixa bastant clar: "petanca: allò que un fa quan vol ser abduit." Clar que sembla que últimament estan perdent facultats, però ningú no neix ensenyat, i els marcians tampoc. Paciència, i ja veurà com en van aprenent.

Srta "Y" ha dit...

ho sabia sret amanyaga!!!... sabia que vosté no era humà... massa coincidències!...

sret vafalungo!... si paciència ja en tinc... però es clar, hi ha abduccions i abduccions...
Potser si guanyes alguna partida a la petanca "otro gallo cantaria"...

Lycaon ha dit...

"Martians go home", hahahaha, quina gran actuació de l'Alaska. Vaig veure-la a Sitges i val més que no en digui res. El més guai són els pósters autèntics dels 80 que decoren el quarto del xaval protagonista.